-
VISA Classic Debetowa
Karta VISA Classic Debetowa jest międzynarodową kartą płatniczą. To nowoczesny produkt, który pozwala na wygodne zarządzanie środkami finansowymi bez względu na czas i miejsce.
Karta VISA Classic Debetowa umożliwia:
- dokonywanie w kraju i za granicą płatności bezgotówkowych za towary i usługi w placówkach handlowo-usługowych oznaczonych emblematem VISA,
- łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS, których lista znajduje się pod linkiem: http://www.bankbps.pl/placowki-i-bankomaty
- bieżący podgląd stanu środków na rachunku poprzez możliwość sprawdzenia wysokości wolnych środków w bankomatach świadczących taką usługę,
- awaryjne wypłaty gotówki w przypadku zgubienia lub zniszczenia karty podczas pobytu za granicą,
- dokonywanie transakcji w internecie,
- ustanowienie indywidualnych limitów transakcyjnych do karty.
Wybierając kartę Visa Classic Debetową zyskujesz:
Limity autoryzacyjne dla karty wynoszą:
- 10.000 zł maksymalny dzienny limit wypłat gotówki,
- 50.000 zł maksymalny dzienny limit transakcji bezgotówkowych.
- 100 zł maksymalny limit pojedynczej transakcji zbliżeniowej bez użycia kodu PIN
Okres ważności karty: 5 lat
Przydatne informacje
Aktywuj kartę w 3 prostych krokach:
- Zaloguj się do portalu na stronie kartosfera.pl
- Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją
- W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę:
- Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami
- Możesz określić własny PIN w portalu kartosfera.pl lub otrzymasz go osobną przesyłką
Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!
Kartę możesz aktywować także w jednostce naszego Banku.
Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.
W przypadku problemów z aktywowaniem karty skontaktuj się z jednostką naszego Banku lub Infolinią pod numerem:
- 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
- (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
Wypłać gotówkę przy okazji robienia zakupów
Nie możesz znaleźć bankomatu w okolicy, a nie zabrałeś ze sobą wystarczającej ilości gotówki?
Nie musisz tracić wolnego czasu. Z usługą cash back wypłacisz pieniądze w dowolnym sklepie - wystarczy że płacąc za swoje zakupy poinformujesz sprzedawcę, że chcesz równocześnie wypłacić pieniądze – niezależnie od kwoty zakupów:
- możliwość wypłaty w kasie sklepu do 1.000 zł kartą MasterCard lub Visa
- usługa dostępna jest w aż w 50 000 punktów sprzedaży (w tym m. in. stacja Bliska, Carrefour, Media Markt, Żabka, Ruch oraz na wybranych stacjach Orlen)
- usługa jest bezpłatna i nie wymaga aktywacji.
Szukaj znaku Visa cash back lub Płać kartą i wypłacaj – usługi oferowanej przez MasterCard.
Z usługi cash back / Płać kartą i wypłacaj można skorzystać wyłącznie podczas płacenia za zakupy. Rachunek, do którego przypisana jest Twoja karta, zostanie obciążony kwotą transakcji w momencie jej dokonywania. Gotówkę możesz wypłacać do wysokości limitu transakcji bezgotówkowych, jednak jednorazowo nie więcej niż 1.000 zł.
Jeśli zgubisz kartę lub podejrzewasz jej kradzież, zastrzeż ją jak najszybciej. Możesz to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie poprzez Infolinię:
- 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
- (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
- telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48) 828 828 828
- osobiście w jednej z placówek Banku
- za pośrednictwem portalu kartowego kartosfera.pl
- za pośrednictwem systemu bankowości internetowej.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.
Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku. Dowiedz się więcej.
Gdy dokonasz wypłaty gotówki lub płatności w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej innej niż waluta Twojego rachunku, otrzymasz wiadomość SMS. Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty, wyrażonych jako wartość procentową naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższą wiadomość będziemy wysyłać dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu przez Ciebie pierwszej transakcji w danej walucie.