Skip to main content
  • Aplikacja mobilna Nasz Bank

    Aplikacja mobilna Nasz Bank

    Aplikacja mobilna Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości elektronicznej PM Banku, która umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce.

    Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia m.in.:

    • przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
    • dostęp do historii wykonanych operacji,
    • dostęp do informacji o kredytach, lokatach,
    • wykonywanie przelewów internetowych,
    • wykonywanie przelewów QR,
    • mobilną autoryzację - powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem push.
    • odbieranie wiadomości - informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push,
    • logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca).

    Korzyści z posiadania aplikacji:

    Bezpieczeństwo: aplikacja zabezpieczona hasłem.
    Wygoda:brak konieczności przepisywania hasła z wiadomości SMS.
    Kontrola:aplikacja wysyła powiadomienia o tym, co dzieje się na rachunku.

    Przydatne informacje

    Jak zacząć korzystać?

    1. Należy wejść do sklepu Google Play  lub App Store i pobrać aplikację Nasz Bank.

    Google PlayApp Store

    2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji:

    tel 1   

    3. Zaloguj się na innym urządzeniu (np. komputerze) do systemu Internet Banking i dodaj swoje urządzenie (np. telefon) postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:

    4. Następnie na urządzeniu mobilnym ustal swój e-PIN do aplikacji:

    5. Gotowe: „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.

    Polityka prywatności
    1. Aplikacja mobilna PM Bank (Aplikacja) została wyprodukowana dla Klientów Podlasko-Mazurskiego Banku Spółdzielczego w Zabłudowie. Aplikacja umożliwia dostęp do usług Banku z urządzenia mobilnego.
    2. Klient pobierając Aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć Aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
    3. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
      1. Komunikuje się z systemami Banku, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
      2. uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
        1. pamięci,
        2. komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
        3. informacji o lokalizacji,
        4. aparatu fotograficznego,
        5. danych kontaktów.
    4. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
    5. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
    6. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
    7. Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.

    Przewodnik Użytkownika Aplikacji mobilnej Nasz Bank_Android

    Przewodnik Użytkownika Aplikacji mobilnej Nasz Bank_IOS

    Oddział w Białymstoku

    Bankomat 24h
    ul. Suraska 3A, 15-093 Białystok, podlaskie

    Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 8.00-16.45

    Dyrektor tel. 85 678-57-85
    Sala operacyjna tel. 85 662-34-84, 85 748-93-12, 85 678-57-86
    Kredyty podmioty gospodarcze tel. 85 653-88-65, 85 664-32-01

    adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Oddział w Ełku

    Bankomat 24h
    ul. Słowackiego 21A, 19-300 Ełk, warmińsko-mazurskie

    Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 8.30-16.15

    Dyrektor tel. 87 610-46-43
    Sala operacyjna tel. 87 610-12-16, 87 610-46-42
    Kredyty podmioty gospodarcze tel. 87 621-38-09

    adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Oddział w Zabłudowie

    Bankomat 24h
    ul. Surażska 2,16-060 Zabłudów, podlaskie

    Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 8.00-16.45

    Dyrektor tel. 85 717-07-00
    Sala operacyjna tel. 85 717-09-07, 85 717-09-08
    Kredyty tel. 85 653-92-57, 85 653-92-97, 85 718-86-89

    adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Filia w Białymstoku

    Bankomat 24h
    ul. Jurowiecka 1 lok. 0.41, 15-101 Białystok, podlaskie

    Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 8.30-16.15

    tel. 85 654-59-01, 85 664-32-75, 85 710-34-40
    adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    SIEDZIBA BANKU

    ul. Surażska 2
    16-060 Zabłudów
    podlaskie

    CENTRALA BANKU

    ul. Suraska 3A
    15-093 Białystok
    podlaskie

    Sekretariat
    tel. 85 678 57 70
    adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Znajdziesz nas też tutaj