-
Aplikacja mobilna Nasz Bank
Aplikacja mobilna Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości elektronicznej PM Banku, która umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce.
Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia m.in.:
- przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
- dostęp do historii wykonanych operacji,
- dostęp do informacji o kredytach, lokatach,
- wykonywanie przelewów internetowych,
- wykonywanie przelewów QR,
- mobilną autoryzację - powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem push.
- odbieranie wiadomości - informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push,
- logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca).
Korzyści z posiadania aplikacji:
Bezpieczeństwo: aplikacja zabezpieczona hasłem.
Wygoda:brak konieczności przepisywania hasła z wiadomości SMS.
Kontrola:aplikacja wysyła powiadomienia o tym, co dzieje się na rachunku.
Przydatne informacje
Jak zacząć korzystać?
1. Należy wejść do sklepu Google Play lub App Store i pobrać aplikację Nasz Bank.
2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji:
3. Zaloguj się na innym urządzeniu (np. komputerze) do systemu Internet Banking i dodaj swoje urządzenie (np. telefon) postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:
4. Następnie na urządzeniu mobilnym ustal swój e-PIN do aplikacji:
5. Gotowe: „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.
Polityka prywatności
- Aplikacja mobilna PM Bank (Aplikacja) została wyprodukowana dla Klientów Podlasko-Mazurskiego Banku Spółdzielczego w Zabłudowie. Aplikacja umożliwia dostęp do usług Banku z urządzenia mobilnego.
- Klient pobierając Aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć Aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
- Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
- Komunikuje się z systemami Banku, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
- uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
- pamięci,
- komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
- informacji o lokalizacji,
- aparatu fotograficznego,
- danych kontaktów.
- Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
- Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
- W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
- Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.