Skip to main content
  • Płatności BLIK

    Płatności BLIK

     Blik wzki

    Co to jest BLIK?

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank. 

    Kto może korzystać z BLIKa?

    Z usługi mogą korzystać Klienci, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w PM Banku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną Nasz Bank

    Dzięki usłudze BLIK możesz:

    szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji Nasz Bank wygenerujesz sześciocfrywo kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    Wszystkie limity dla pojedynczej transakcji przy użyciu płatności BLIK mają domyślną wartość 1.000 zł. W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do systemu Inetrnet Banking. Maksymalne limity dla pojedynczej płatności BLIK ustanowione przez Bank wynoszą odpowiednio:

    • 5.000,00 zł - dla transakcji gotówkowej (wypłata w bankomacie)
    • 5.000,00 zł - dla transakcji bezgotówkowej, w tym transakcji internetowej

    Gdzie i jak korzystać z usług BLIK ?  

    • Wypłaty z bankomatu bez karty

    W celu wypłaty w bankomacie należy wybrać metodę wypłaty środków BLIK, a w Aplikacji mobilnej Nasz Bank wygenerować kod BLIK, przepisać go na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdzić operację na ekranie telefonu. Wysyłając kod BLIK innej osobie, można również przekazać środki osobie znajdującej się w innym miejscu, np. dziecku lub znajomemu. 

    • Płatności w sklepie stacjonarnym

    Aby dokonać płatności w sklepie należy poinformować sprzedawcę o wyborze tej opcji, przejść do Aplikacji mobilnej Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji. Dzięki takiej formie płatności klient zyskuje nie tylko czas, ale także poczucie bezpieczeństwa i możliwość dodatkowej weryfikacji transakcji na ekranie telefonu. 

    • Płatności w sklepie internetowym

    Aby dokonać transakcji w sklepie internetowym, wystarczy włączyć Aplikację mobilną Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na stronie sklepu i zatwierdzić. Czynności te są znacznie szybsze i wygodniejsze, niż logowanie do banku i ręczne autoryzowanie płatności. Dodatkowo klient ma możliwość weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

     

    Blik 2

    Jak aktywować usługi BLIK ?  

    Proces aktywacji przedstawiamy na przykładzie wersji aplikacji dla urządzeń z system Android. Aktywacja dla urządzeń z systemem iOS jest analogiczna.

    1. Pobierz lub zaktualizuj aplikację "Nasz Bank" w sklepie Google Play

      Blik 3

    1. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje "Ustawienia"

     

    Blik 4

    1. Wybierz opcję "BLIK" i przesuń suwakiem na tryb "Włączony", a następnie ZAPISZ ustawienia

     

    Blik 5

    Zaakceptuj dyspozycję wpisując e-PIN lub używając cech biometrycznych i korzystaj z usług BLIK.

     

    Bezpieczeństwo

    Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem! Wykonywanie transakcji BLIKIEM wymaga dostępu do aplikacji mobilnej Nasz Bank, która zabezpieczona jest 6-cyfrowym kodem PIN. Każda transakcja jest dodatkowo potwierdzona na urządzeniu mobilnym. Na ekranie potwierdzenia widoczna jest m.in. kwota, rodzaj,oraz odbiorca transakcji.

            

    BLIK na telefon

    Przelewaj BLIKIEM na telefon

    BLIKIEM w aplikacji mobilnej Nasz Bank szybko i bezpiecznie rozliczysz się ze znajomymi lub przelejesz pieniądze dziecku.

    • Bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA
    • Natychmiast – przelew możesz zrobić o każdej porze
    • Bezpłatnie – 0 zł za wykonanie przelewu
    • Do 1.000 zł jednorazowo

    Jak przelewać BLIKIEM na telefon?

    Wystarczy kilka kroków:

    1. Pierwsze uruchomienie usługi:

    1. Zaloguj się do aplikacji Nasz Bank
    2. Wejdź w "Ustawienia" a następnie wybierz "Przelew na telefon BLIK"
    3. Włącz możliwość oznaczenia użytkowników przelewów na telefon BLIK (przesuń suwak)
    4. Włącz możliwość odbierania przelewów (przesuń suwak)

    2. Przelew BLIK na telefon:

    1. Zaloguj się do aplikacji Mobilnej Nasz Bank
    2. Wybierz ikonę BLIK
    3. Wybierz opcję "Przelew na telefon"
    4. Wybierz numer telefonu ręcznie lub wybierz go z listy kontaktów
    5. Wpisz kwotę, tytuł przelewu i przejdź „Dalej”.
    6. Wykonaj przelew i potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji.

    Uwaga: Rachunek, z którego zostaną pobrane środki i który będzie służył do odbierania przelewy BLIK na telefon ustawiany jest automatycznie, zgodnie z ustawieniamy dla usługi BLIK (ustawienia - Ustawienia BLIK).

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK na telefon ?

    Wszystkie limity dla pojedynczej transakcji przy płatnościach BLIK na telefonmają domyślną wartość 500 zł. W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do systemu Inetrnet Banking. Limity dla płatności BLIK na telefon ustanowione przez Bank wynoszą odpowiednio:

    • 1.000,00 zł - maksymalny limit pojedynczej operacji
    • 1.000,00 zł - maksymalny limit dzienny operacji

     Pamiętaj!

     Aby zacząć korzystać z płatności BLIK na telefon, musisz zaktualizować aplikację mobilną Nasz Bank w sklepie Play (dla Androida) lub Apple Store (dla IOS).

     BLIK na telefon 1

     

                      Regulamin korzystania z usługi BLIK

    Znajdziesz nas też tutaj