-
Firm@
Internetowy system obsługi rachunków Firm@ umożliwia szybkie i bezpieczne zarządzanie aktywami i pasywami firmy, bez konieczności kontaktowania się z Bankiem w tradycyjny sposób. Z dowolnego miejsca i o dowolnej porze można wykonać większość operacji finansowych.
System Firm@ współpracuje z systemami księgowymi, co pozwala na przesyłanie danych finansowo-księgowych między aplikacjami.
Korzystanie z serwisu jest bardzo proste a zaawansowane mechanizmy bezpieczeństwa zapewniają pełną ochronę przez zewnętrznymi próbami ingerencji. Dyspozycje Klienta, dokonywane poprzez system Firm@, które powodują zmianę stanu środków pieniężnych na rachunkach wymagają dla ich realizacji autoryzacji z użyciem silnego uwierzytelnienia poprzez podanie kodu SMS z kodem uwierzytelnienia, lub użycie certyfikatu wraz z Aplikacją nPodpis.
System Firm@ zapewnia przedsiębiorcy:
W ramach systemu Firm@ Bank udostępnia Klientowi:
- wykonywanie zleceń płatniczych w obrocie krajowym,
- import przelewów i danych z innych serwisów finansowych Klienta,
- podpisywanie przelewów za pomocą kodu SMS wraz z kodem uwierzytelniającym lub za pomocą certyfikatu wraz z aplikacją nPodpis
- przeglądanie i wydruk wyciągów,
- wydruk oraz eksport historii operacji,
- możliwość tworzenia bazy danych kontrahentów, na rzecz których składane są dyspozycje,
- import kontrahentów z innych serwisów finansowych,
- informacje o rachunkach, lokatach, kredytach i zlecenia stałych,
- sprawdzanie aktualnych kursów walut,
- dodawanie użytkowników serwisu oraz zarządzanie ich uprawnieniami.
Z możliwościami systemu można zapoznać się, korzystając z wersji DEMO.
Aplikacja nPodpis (wersja 1.1.4.2) - do pobrania