Z przyjemnością informujemy, że usługa BLIK w naszym banku została rozszerzona o funkcjonalność przelewów na telefon.
Przelewaj BLIKIEM na telefon
BLIKIEM w aplikacji mobilnej Nasz Bank szybko i bezpiecznie rozliczysz się ze znajomymi lub przelejesz pieniądze dziecku.
- Bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA
- Natychmiast – przelew możesz zrobić o każdej porze
- Bezpłatnie – 0 zł za wykonanie przelewu
- Do 500 zł jednorazowo
Jak przelewać BLIKIEM na telefon?
Wystarczy kilka kroków:
1. Pierwsze uruchomienie usługi:
- Zaloguj się do aplikacji Nasz Bank
- Wejdź w "Ustawienia" a następnie wybierz "Przelew na telefon BLIK"
- Włącz możliwość oznaczenia użytkowników przelewów na telefon BLIK (przesuń suwak)
- Włącz możliwość odbierania przelewów (przesuń suwak)
2. Przelew BLIK na telefon:
- Zaloguj się do aplikacji Mobilnej Nasz Bank
- Wybierz ikonę BLIK
- Wybierz opcję "Przelew na telefon"
- Wybierz numer telefonu ręcznie lub wybierz go z listy kontaktów
- Wpisz kwotę, tytuł przelewu i przejdź „Dalej”.
- Wykonaj przelew i potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji.
Uwaga: Rachunek, z którego zostaną pobrane środki i który będzie służył do odbierania przelewy BLIK na telefon ustawiany jest automatycznie, zgodnie z ustawieniamy dla usługi BLIK (ustawienia - Ustawienia BLIK).
Pamiętaj!
Aby zacząć korzystać z płatności BLIK na telefon, musisz zaktualizować aplikację mobilną Nasz Bank w sklepie Play (dla Androida) lub Apple Store (dla IOS).